اس ام اس عاشقانه :)

دست های تو
تمام دنیای من است
و من همین حالا
تمام دنیا را توی دست هایم دارم
من دیگر هرگز
دلتنگ اشک هایم نخواهم شد
تو مثل باد
تمام قاصدک هایم را
که به شاخه درخت گیر کرده بود
رها کردی …

اس ام اس عاشقانه :)

از کفش هایم بپرس
چقدر دنبالت گشته ام ..
حالا دیگر دهان باز کرده اند …

اس ام اس عاشقانه :)

دیشب …
صدای پای فرشته مرگ می آمد …
اما، چون تو را نبوسیده بودم، نمردم!
زنده ماندم تا کارهای عقب افتاده ام را جبران کنم …

اس ام اس عاشقانه :)

می خواهم حداقل یک نفر باشد
که من با او از همه چیز همانطور حرف بزنم
که با خودم حرف می زنم …

اس ام اس عاشقانه :)

از آن گل پرسیدم:
تو چطور دل سنگ را شکافتی و بیرون آمدی؟
باران بارید و گل پرپر شد ..
دوباره پرسیدم:
تو که سنگ می‌شکافی چطور زیر باران پر پر می‌شوی؟

اس ام اس عاشقانه :)

نهایتاً
دل به جایی می رسد
که دو راه بیشتر ندارد
یا باید خون شود
یا سنگ!

اس ام اس عاشقانه :)

در سرم تویی

در چشمم تویی

در قلبم تو ..

“من” عکس دسته جمعی تو ام …

اس ام اس عاشقانه :)

تو مثل آبی
من مثل ماهی
آب بی ماهی تواند بوود
اما ماهی بی آب هرگز

اس ام اس عاشقانه :)

آسمان را مرخص می‌کنم!
دیگر به هوا هم نیازی ندارم!
تو خودت را مثل هوا
مثل نور، مثل آسمان
پهن کرده‌ای روی تمام لحظه‌هایم …

اس ام اس عاشقانه :)

اوج خوشبختی ست …

وقتی کسی باشد

که تو را

آنگونه دوست داشته باشد،

که دلت می خواهد …